Mul ei ole täällä internetti kunnol käytös vielläkää, mut nyt viime viikkol nettitikku, joka kylläkin toimii tosi huonosti..  Parempi se kuin ei mitää! Täällä on kulunu jo 2,5 kuukautta ja aika tuntuu menevän tosi nopeesti ! Täällä on tapahtunu vaikka mitä ! On ollu Homecoming tanssit, Applefestit ja sit vaa kavereitten kaa hengailua.. Viime viikonloppuna oli tosi paljon tekemistä. Olin kattomassa amerikkalaista jalkapalloa, kavereita tuli meille viettää iltaa ja sunnuntaina olin karkki ja kepposilla! Mä pukeuduin keijuks  Sain paljon karkkia ! nam  Mulla alkoi myös sisäjalkapallopelit viime sunnuntaina ja me hävittii se peli 9-3.. mut mul oli hauskaa ! Meijän koulun jalkapallo alkaa vasta keväällä, mutta on hyvä saada tuntumaa takas kolmen vuoden tauon jälkeen! Tällä viikolla mulla on koulua vain kolme päivää, koska koululla järjestetään vaalit. Hyvä, koska loma kyllä kelpaa mulle ! Mä asun vieläki mun matkalaukus, mutta tällä viikolla siivotaan mun huone kaikesta romusta ja sitten voin laittaa mun tavarat järjestykseen, vihdoin ! Täällä tekemistä riittää  Täällä on syksy vielä täysillä menossa kun Suomessa valmistaudutaan talveen, toivon että talvi tulee tänne myös. Tästä edespäin yritän kirjotella tänne blogiin useammin , lupaan ! <3 ps. Mun pitää tehdä esitelmä Suomesta , joten onko vapaehtoisia tekemään sitä ?! :DD

 -Anni